הייתי שומר על שעות השינה שלי – משחקי שלישי / יונתן שגב

6 משחקים יש לנו הלילה. 12 קבוצות. רוצים לנחש כמה מהן היו משחקות בסדרות הטוב מ-7 אם הפוסט סיזן היה מתחיל היום? 6. הגיוני, לא? לכמה מהן יש מעל 50% הצלחה? 5. גם סביר.

כמה נמצאות בארבעת המקומות הראשונים של הקונפרנס שלהן? אחת בלבד.

כך יוצא, שיש קבוצה בינונית שנמצאת במרכז הקונפרנס שלה המשחקת מול קבוצה גרועה בקונפרנס שלה, או באחר.

 

וגם היא, אפורה משהו…

 

בקיצור – לא להיט.

אבל נעבוד עם מה שיש.

2:00 וושינגטון וויזארדס (12-7) – אורלנדו מג'יק (12-9)

במשחק הסופר-אטרקטיבי הראשון של הערב נפגשות האורלנדו מג'יק והוושינגטון וויזארדס. הקוסמים נגד הקסם. שתיהן כרגע לוקחות חלק במופע קסמים מהסוג שזורקים על הקוסם עגבניות בסוף המופע אחרי שהקלפים התפזרו לו באמצע הקסם.

שתי קבוצות עם הווה בינוני ועתיד מפוקפק, בלשון המעטה.

נתחיל עם הוויזארדס. הקבוצה של ג'ון וול יציבה בערך כמו מלח שיכור באוניה הנסחפת בין הגלים. הוויזארדס חיברו השנה רק פעם אחת שני ניצחונות רצופים (ולא עשו יותר מכך), וגם זה, היה אחרי מנוחה בת שלושה ימים בין המשחקים.

מה התוכנית של המכשפים בכדי לנצח היום? (אחרי הניצחון אתמול על ברוקלין) הם הולכים על הקונספט החדשני הידוע בעולם – לבנות (על ה)חומה. ג'ון וול קולע עד עתה 22 נק' בממוצע למשחק, שיא קריירה כמובן, ומוסיף את ה-9.8 אס' הרגילים.

אך וושינגטון ציפו ממנו להרבה יותר בעיקר בתחום המנהיגות.

בניגוד לוויזארדס, המג'יק דווקא מראים יציבות בנושא ההפסדים והניצחונות – 3 ניצ', 4 הפסדים. שני ניצחונות, עוד 4 L. וכך זה נמשך.

כרגע הם ברצף הניצחונות עם שניים, כך שזה מסתדר עם הניצחון של וושינגטון (עכשיו הם צריכים להפסיד).

אך האם זה יספיק מול הקבוצה מהבירה שניצחה אותם כבר העונה וגם הפסידה להם?

כן. 

 

2:30 מיאמי היט (13-7) – ניו יורק ניקס (9-11)

החטא ועונשו?

האם מיאמי משלמת עכשיו, אחרי 7 שנותיה (4-5 יותר, 4-5 פחות, מה זה משנה?) הטובות, שבא היא אכלה, שתתה וענדה טבעות כיד המלך ב-7 שנים רעות?

כרגע – אולי רועי ויינברג יתקן אותי – המצב כאן נראה לא פחות עגום מהצד השני של פלורידה.

לא נשאר זכר לקבוצת הכוכבים הכה שנואה של לברון, ומיאמי נראית כמו צילון חורור (כמו חיוור) – הנוצר על ידי השמש החמימה של מיאמי – של הקבוצה הבאמת היסטורית ההיא.

הם מתכבדים במקום ה-3 מהסוף בנק' בממוצע למשחק, כמו גם המאזן השלישי הכי גרוע במזרח. פעם ה-3 היה מסמל משהו אחר למיאמי, אבל ככה נראית קבוצה שפאקינג חסן וויטסיד מוביל אותה בנקודות.

אחשוף בפניכם פרוטוקולים סודיים מתוך דיונים של צוות הופס. כשדיברנו על העולות לפלייאוף, ד', אוהד ניקס, אמר את המשפט הבא (ואני מצטט):"כל הדיונים המצחיקים של האנשים הקטנים…הא הא הא… הניקס השנה בפלייאוף, תמשיכו לדשדש בשלוליות". ואני רוצה לשאול אותך, ד', ה-א-ו-מ-נ-ם?

הניקס ממוקמים כרגע במקום ה-5, אך במרחק של משחק וחצי בדיוק מהמקום ה-9, בו ממוקמת הפייסרס של ר'.

אז, כנראה שכן. המזרח כל כך בינוני אחרי קליבלנד, כשגם קבוצה כמו הניקס שתכף נדבר קצת על הנפשות הפועלות בה יכולה להגיע למקום ה-5 בצד שממנו זורחת השמש.

אז מי הם הגיבורים שיצליחו במשימה שרבים וטובים נכשלו בה?

בעמדת הרכז, דריק רוז: 17 נק' בממוצע ו-5 אס', כשגולת הכותרת, לראשונה אחרי 4 שנים, OWS (אופנסיב ווין שיר) חיובי! תנו לו בכבוד.

קאונטרי לי בשוטינג גארד: לא מעניין, הלאה.

ב-3, כרמלו אנטוני, האחד והיחיד: 22.5 נק', 2.5 אס' ו-0.3 בלוקים. מראה את הגיוון של האיש.

וב-4 קריסטפס פורזינגיס: סיפור הסינדרלה של הרוקי ששרקו לו בוז בערב הדראפט ועכשיו הוא שולט תחת הסלים של הקבוצה.

והסנטר האימתני, על 3.9 נקודותיו ו-24 אחוזיו מהעונשין, ג'ואקים נואה.

איך אפשר להפסיד עם חמישייה שכזו? הניקס ב-12. 

 

2:30 דטרויט פיסטונס (11-11) – שיקגו בולס (9-11)

בזמן שאני צוחק על דובי, יש לי הרבה בעיות בתוך הבית. אז כן, רונדו קשישא הביא טריפל דאבל שניצח את לברון, ג'ימי באטלר מועמד לגיטימי ל…משהו. לא יודע, פשוט תנו לאיש פרסים… ודווין וויד מראה שלא אבד עליו הקלח עם 20 נק' בממוצע למשחק!

אבל עם כל זה, השוורים ממוקמים במקום ה-6 במזרח הפח עם אותו המאזן כמו של הניקס. נכון, האיזור נורא צמוד, והליגה עוד לא התחילה, אבל החששות שהיו בתחילת העונה מתחילות להתממש.

ב-6 המשחקים האחרונים, שיקגו ניצחו רק ארבעה כשהיו הפסדים בלתי מחויבים כמו לדנבר או ללייקרס. באיזה אחוז הם קלעו מהשלוש אתם שואלים?

25.4% מהמם במכוערותו. 25.4%!!! אני מכיר גבינות עם אחוז שומן גבוה יותר.

כשבצד השני קולעים "נגדנו" 40% מהדאון טאון, מפתיע שהמאזן לא היה נמוך אף יותר.

זאת בעיה כשמנצחים את הקאבס ויום אחרי מפסידים למאבס ב-25. לחשוב מה יקרה שיבואו הדאבס.

עכשיו לפיסטונס. האמת, אין לי מה לומר.

אני לא יודע לאן הקבוצה הזו הולכת.

הבולס עם תצוגת שלשות מרשימה ב-7 נק'. כי אני לא יכול אחרת.

 

 

3:00 ממפיס גריזליס (8-14) – פילדלפיה 76' (17-4)

לא באמת הייתי צריך לכתוב את השעה ליד המשחק הזה, אתם לא תתעוררו אליו.

במיוחד כשהשחקן היחיד (המעניין – שיהיה יותר pc) של פילדלפיה לא משחק (ג'ואל אמביד כמובן) ושתי הצלליות שלו בספק.

ממפיס? ימשיכו לעשות את שלהם ולהגיע ל-63% הצלחה עם פציעות, זיקנה, גשם וקור. הם את שלהם עושים ונראה שנראה אותם בפלייאוף. תעוצמות הנפש שיש לקבוצה הזו הן מרשימות, כי הגופים מתפרקים, כשרק גרין שיחק את כל 22 המשחקים שלהם השנה. ועברנו בקושי 1/4 מהעונה.

עוד ניצחון חשוב לגריזליס. ב-20 נק'. כי פילי בלי שלושת הסנטרים שלה היא מכבי תל אביב +- גל מקל. 

 

3:00 מיניסוטה טימברוולבס (14-6) – סאן אנטוניו ספרס (4-17)

 

מה עוד צריך???

כשהייתי קטן, ממש שנאתי להפסיד. סיפרו לי שכל כך שנאתי להפסיד, שהייתי מהילדים ששינו את התוצאות של המשחקים ואת החוקים כדי להשיג את הניצחון.

מאז גדלתי וכמובן שלמדתי להפסיד בכבוד ולקבל את ההפסד.

למדתי גם שיש משחקים בהם אין לי טעם אפילו לנסות כי אפסיד בטוח.

כך התקבעו לי תפיסות שלחבר ההוא אני מפסיד בפינג-פונג, לזה בכדורסל, להוא בטניס וכו'. כך בעצם שיחקתי במשחקים האלו רק כדי ליהנות ולא כדי לנצח.

אין לי סיבה אחרת לחשוב למה מיניסוטה מפסידה.

יש שם הכל: כישרון, איזון בין וותיקים בצעירים, צוות אימון מנוסה וטוב בראשותו של מאמן מעולה ובריאות יחסית גבוהה.

אז מה? למה לא מנצחים. יכול להיות שהם כבר כל כך משוכנעים בהפסדיהם שהם כבר לא מנסים לנצח. הם לא מנסים להסתכל לקבוצות בלבן של העיניים.

אך סאן אנטוניו. האנטיתזה המושלמת.

אתם חושבים שיש סיבה אחרת לכך שהם מנצחים כל עונה – כ-ל עונה – כבר 20 שנה – אם לא קו המחשבה שאין קבוצה עליונה עליהם בליגה?

מדהים.

השנה זה לא שונה, כשהם ממוקמים במקום ה-2 במערב ובליגה עם 4-17 מפחיד.

אין מה להגיד.

המנצחים ינצחו והמפסידים יפסידו. כך זה עובד בד"כ. לא? סא"ס ב-14. 

 

4:00 יוטה ג'אז (9-13) – פיניקס סאנס (14-6)

משחק בין שתי קבוצות צעירות, לא צפויות, מהנות לצפייה לפרקים, בעלות פוינט גארדים שהיו יכולים לספק את כל היורוליג.

לפי המאזנים נראה שמדובר במפגש חד צדדי וצפוי, אך לי לא נראה שכך הדבר.

עם קצת שינוי במזל, פוינט גארד לפה, פונינט גארד לשם והדברים היו יותר צמודים.

נכון, פיניקס לא קבוצת פלייאוף מערבית ויוטה יכולה להיכנס לקטגוריה הזו (גם היא יכולה למצוא את עצמה בחוץ), אך עדיין מדובר בקבוצות במצב מאוד דומה ולכן יהיה מעניין (פחות או יותר).

שלא יהיה ספק – יוטה קבוצה איכותית בהרבה מפיניקס, אך גם היא לא טובה מאוד לדעתי.

כדי להוכיח את טענתי אהמר עליה: פיניקס ב-3 נק'. 

 

 

 

 

 

Subscribe
Notify of
92 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ולדי קוגן
ולדי קוגן
06/12/2016 20:35:03

אין מצש ששיקגו ופיניקס ינצחו, אבל כל הכבוד שאתה תומך בקבוצתך. יופי של פיריוויו ליום משעמם.

גיא
גיא
06/12/2016 20:35:51

אחלה פריוויו.
אני חושב שאם היה לך ברזומה יותר שעות צפייה בסאנס
(ולא שאני מאשים את כל מי שבשכל בוחר לצפות במשחקים שבאמת משחקים בהם כדורסל),
אז לא היית כותב את המשפט "מהנות לצפייה לפרקים" ואת המילה "סאנס" באותו המשפט.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/12/2016 20:49:12
Reply to  גיא

גיא, זה פשוט שלצעירים של היום יש המון שגיאות כתיב.

שייקה
שייקה
07/12/2016 0:56:36
Reply to  גיא

אחד מהכי פולניים שלך.

עידן
עידן
06/12/2016 20:38:34

תודה על הפריוויו יונתן.באמת ערב לא משהו.יש רק משחק 1 מעניין לפחות אותי והוא דטרויט-שיקאגו

נעזוב את הימורי החד ספרתי ודו ספרתי ונעבור לטוטו בסגנון סומסום

וושינגטון-אורלנדו-1x
מיאמי-ניו יורק-2
דטרויט-שיקאגו-1
ממפיס-פילדלפיה-1
מיניסוטה-סן אנטוניוx2
יוטה-פיניקס-1

אפלטון
אפלטון
06/12/2016 20:42:23

פריוויו נהדר יונתן, איפה נעלמת?
משחק הערב הוא מינסוטה שמפרקת לספרס את הצורה.
הם הפכו את הפינה, ניצחו משחק צמוד, זהו הם כבר שם. הרצף מתחיל

חגי
חגי
06/12/2016 20:58:38
Reply to  אפלטון

הלוואי ואתה צודק, אני חושב שזה משחק שטאונס ולאבין יכולים להרוג בהתקפה (הייתי אומר וויגינס אבל קצת קשה כשקוואי שומר עליך), ואם הם יהיו מספיק מחויבים ובפוקוס הסיכוי קיים
אבל שום דבר לא פשוט מול ס"א

IDO
IDO
07/12/2016 5:52:48
Reply to  אפלטון

הרגת אותי אפלטון. הם שיחקו נגד הספארס לא נגד הסאנס, כנראה האוטו ספלר התבלבל..

ברוך רובין
ברוך רובין
06/12/2016 20:49:55

למרות המאזן של סן אנטוניו הם נראים ממש לא טוב, פריוויו מצויין אך את המשפט הזה הוא פשוט לא נכון "למדתי גם שיש משחקים בהם אין לי טעם אפילו לנסות כי אפסיד בטוח" למרות שהכוונה יפה זה מציג חשיבה די לוזרית של לירות בעצמך ברגל עוד לפני שאתה מתחיל החשיבה שהכי רחוקה ממני ,מכל ספורטאי ומכל אדם ששואף לטוב ביותר כל הניסוח על מינוסטה גרוע ביותר וחבל פרט לכישרון אין שם כלום, צוות אימון נוראי קבוצה לא מאוזנת ולא מאומנת יש להם הגנה פשוט מביכה ולמקות הלשון הציורית חבל שהצגת את זה כל כך לא נכון.

יונתן שגב
יונתן שגב
06/12/2016 21:28:00

אתה יכול להגיד על הרבה דברים ״לא נכון״ – התחושות שלי והחשיבה שלי – הם פשוט לא אחד מהדברים האלה. יאללה יש גישה אחרת. להתעצבן על כל הפסד, לבכות, לרמות, לכעוס על עצמך על ההפסד או שילוב של כל הדברים.
אני מעדיף לחיות באושר ולא בסבל ולסלוח לעצמי על דברים.

טוב, בסדר, טום ת׳יבודו שהוביל את הקבוצה שלי לגמר מזרח, ושנה אחרי זה עם חבורת נגרים לחצי גמר מזרח הוא מאמן לא טוב. סבבה. לך על זה.
אוקיי סגל לא מאוזן. אין להם שחקן טוב בכל עמדה. אין להם שחקנים שיכולים לעשות התקפה, הגנה, למסור לקלוע וכל מה שאתה צריך.

סתם מתוך סקרנות, איזו קבוצה אתה אוהד בישראל? אפשר לשאול.
אני מבין שהיה כאן ניסיון לביקורת בונה, הוא פשוט לא היה מוצלח במיוחד.

ברוך רובין
ברוך רובין
06/12/2016 21:50:49

אני לא גר בישראל מ69 אני גר בארהב, כל התרבות הספורט הנפלאה שלנו בנוייה על דבר אחד עיקרי לעולם לא לוותר, כל החינןך שלנו מבוסס על זה, זה פשוט חד וחלק לא מקובל גישה כזאת תבוסתנית ואני מתפלא שזה מקובל בישראל, למה לירות לעצמך ברגל עוד לפני שהתחלת? לפי הגישה שלך לסטפן קריי לא היה סיכוי להיות בNBA כיוון שאין לו את הנתונים הפיזיים. אני לא מדבר בכלל על המקרה בשיקגו למינוסטה יש בעיות אימון קשות. פירטתי בעבר ואני אפרט בשבילך בקצרה את כל הדברים: הגנה נוראה, וויגנס לא מסוגל לקרוא חסימות הוא פעם אחר פעם נתקע בחסימה+ מיקום לא נכון, טאונס מיקום נוראי ויציאה לדבל טים אגרסיבי פעם אחר פעם בעיקרון החילופים והמיקום בהגנה שלהם ברמה של תיכון (ולסגל שלו פוטנציאל על בהגנה גנג טאונס וויגנס היו מגנים מצטיינים במכללות). ההרכבים לא מאוזנים כלל במקום לעלות שני חמישיות מאוזנות (כמות הגבוהיים עצומה,מחסור בצלפים), פעם אחר פעם הוא מכניס את לאבין בהרכב שפוגע בקבוצה (הפחד מפיזיות וחוכמת משחק זה מה שמבדיל ממנו מלהיות אולסטאר, בגללו וויגנס נאלץ לשחק כSF שבירור הוא חייב לשחק כSG), התקפית הפאסט ברייק מאכזבת מאוד (מדובר בקבוצה האקפלוסיבית בליגה) ש, יותר מדי מהלכים הולכים לפוסט, כל קבוצה שרוצה לגמור את משחק ההתקפה שלהם פשוט צריכה להאט את קצב המשחק (זה סגל שאין לי ספק ששווה מינימום 45-50 נצחונות), חלוקת דקות נוראית. תיבודו נכשל ובגדול במינוסטה, מאמן כמו וולטון היה מוציא מהסגל הזה הרבה יותר.

יונתן שגב
יונתן שגב
06/12/2016 22:30:42

קודם כל אפיג את המיתוס של קארי. אמנם הוא לא כזה חזק וגדול, הוא עדיין מעל הגובה הממוצע לרכז, אפילו בפרופורציות של NBA ובנוסף היה לו אבא שחקן. אז גנים לא חסר.
אבל ניקח את הדוגמא הזאת. אתה יודע כמה אלפי ״סטפן קארי״ פוטנציאליים יש שלא יגיעו ל-NBA, או אפילו לא ישחקו כדורסל מקצועני, כי הם לא טובים מספיק. הם ירצו הכי חזק, יתאמנו הכי קשה, אבל פשוט לא יעשו את זה?
כמה סבל, דמעות וכעס עצמי שפשוט לא מביא כלום. תקרא לזה תבוסתנות, אני קורא לזה השלמה עצמית. ולהפעיל את הדבר בין האוזניים, גם זה חשוב.

אפלטון
אפלטון
07/12/2016 0:25:47

יונתן בקטע הזה אני חייב שלא להסכים איתך.
אסור אף פעם לוותר מראש. אם זה משהו שלא ממש חשוב לך אז סבבה אבל בדברים החשובים באמת? אסור להקשיב לאף אחד שאומר לך לוותר. גם לא לעצמך.

יונתן שגב
יונתן שגב
07/12/2016 8:02:34

אפלטון, זה לא מה שאני אומר. אני כן אומר שצריך לנסות ואני באמת לא מאמין בלוותר בכל מקום שקשה, אלא בדברים שבאמת מסבים לך סבל וכעס עצמי, אתה צריך לברר איך עושים את זה נכון.
דוגמא: שאני מקבל 40 במבחן, אני לא מתחיל לכעוס ולהתעצבן, אלא אומר: יש לי 40, בוא נראה איך אני משיג את ה-60 הנותרות.
כדורסל? אם אני באמת מאמין שאני מסוגל, לנצח את האדם שמולי, אז בוודאי שאנסה ואם אפסיד אנסה חזק יותר. אבל אם מולי עומד לברון, אני אדע – אין לי סיכוי – לא משנה מה אעשה – ואשחק בשביל ההנאה.
מה לעשות – יש דברים, שאי אפשר להשיג. יש דברים שכמעט אי אפשר להשיג, ויש דברים שקשה להשיג.
אני מאמין שעל הסוג הראשון אין בכלל מה לדבר, הסוג השני צריך לעשות מאמץ להשיגו, אבל לקבל ולהתכונן גם לכישלון צפוי מראש, והסוג השלישי של הדברים צריך לעשות מאמץ מקסימלי, שלא כולל האשמה עצמית מכל סוג שהיא.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/12/2016 14:38:47

אני פשוט לא מקבל גישה כזאת תבוסתנית ואפסית, אתה יודע כמה סבל השקעה ומאמץ צריך כדי להוציא תואר בקרגני מלון (יש לי שניים) אתה יודע כמה סבל לוקח כדי להיות פרופסור כמו מנחם, לפי הגישה שלך למה לליקרס לעלות למשחק מול הדרים טים מהמפרץ? חונכתי וחינכתי את ילדיי שאפשר להשיג הכל בעזרת השקעה קשה ומאמץ שאין דבר שהוא בלתי אפשרי וחבל שהמחשבה שלל קטנה כל כך, אתה יודע מה הייתי עושה שהייתי במצבים קשים במקום לשאול את עצמי איך הייתי שואל את עצמי למה? למה למדתי מהבוקר עד הלילה שעות על גבי שעות למה אני עושה את זה,וכשיש לך מורה כל הקשיים פתאום נעלמים. עצוב שהגישה שלך כזאת במיוחד שמנחם מביא לאתר כל יום סיפורים על אנשים מופלאים שעשו את הדבר שנחשב לבלתי אפשרי.

יונתן שגב
יונתן שגב
07/12/2016 15:41:17

סבבה. אתה מקדש את ההצלחה ואני מקדש את האושר.
אני הייתי כבר בגישה הזאת והיא לא התאימה לי. אם אתה חושב שזה הופך אותי ללוזר אני חושב שהמחשבה הזו הופכת אותך לטיפש.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/12/2016 17:11:50

מה זה לקדש את האושר והנאה? אתה יורה לעצמך ברגל עוד לפני שניסית, אם ניסית ראית שלא הולך נתת הכל סבבה אף אחד לא יבוא עלייך בטענות, אבל לפרוש לפני שניסית זה גישה לא מקובלת.

עומר מזיג
07/12/2016 23:04:48

עברה רבע עונה. מבטיח לך כאן ועכשיו שהם לא יסיימו את העונה עם הדירוג ההגנתי השישי מהסוף

Smiley
Smiley
06/12/2016 22:56:38

קארלאנטוני טאונס ואנדרו וויגינס הם כבר עכשיו בין השחקנים המבטיחים בעמדה שלהם.
ברור שכל אחד עוד ישתפר וצריך להשתפר אבל הם כבר עכשיו שני שחקנים שכנראה הם בחמישייה של כל קבוצה בליגה

Smiley
Smiley
06/12/2016 23:00:48

לדעתי יש להם בעיה בעמדת הPG:
ספרדי שלא מסוגל לשים סל גם אם יזיזו לו אותו או שמישהו יעמוד מאחור על הלוח וינסה לתפוס את הכדור. ורוקי שהוא הבטחה אבל צריך דקות להשתפשף.
בעיה נוספת היא עמדת הSG (אני חושב שוויגינס הוא יותר SF מSG) שאין שם קלעי מספיק אמין שיפתח הגנות. לאבין הוא מוטצייה אתלטית אבל קבלת החלטות נוראית.
בנוסף כמובן, הם נתקעו עם פקוביץ' ורוביו במקום להעביר אותם בטרייד. חסר להם שחקני קן אחורי

חגי
חגי
06/12/2016 20:56:58

וושינגטון אורלנדו –
החמישייה של וושינגטון לא כזאת גרועה כמו שעושים ממנה, מבחינה התקפית היא בסדר גמור וכשנחה עליה הרוח גם הגנתית היא עושה את העבודה, זה הספסל אצלם שפשוט לא קיים (להוציא הבלחות של בורק ואוברה גוניור)
אורלנדו סופסוף נראית כמו קבוצה של ווגל, ו-ווצביץ מהספסל פשוט נשק חזק
משחק צמוד ואני בעד וושינגטון אבל נראה לי שאורלנדו תהרוג אותם בצבע ותנצח

מיאמי ניו יורק
הניקס מתחילים להתחבר, ועם פורזינגיס בכושר הזה ובלי אף שחקן במיאמי שיכול באמת לשמור אותו, הניקס ינצחו.

דטרויט שיקגו
קרב הגנות משובח, וגם ספסלים לא רעים בכלל לשתי הקבוצות. הקבוצה שתשלוט בריבאונד תנצח כאן, לדעתי דטרויט באה בכושר טוב יותר, בטח עם החמישייה וגון לואר בכושר נפלא, פלוס רגי גקסון הפנטסטי, לדעתי דטרויט

ממפיס פילי
נו באמת, הכי ווינרית מול הכי גרועה, ממפיס

מינסוטה ס"א
אני רוצה להיות אופטימי כלפי מינסוטה, אבל זה פיזית לא אפשרי, אז ס"א

יוטה פיניקס
פיניקס לא בתקופה טובה לטעמי, חסרה להם היררכיה ברורה בגארדים ומישהו שיתפוס את המושכות, מה גם שהחיים קשים בלי TJ וורן הפנטסטי. יוטה

מתן גילור
06/12/2016 20:59:14

שאפו. באמת היה מצחיק. הצלחת לגרום לי ליהנות מהקריאה.
שידור:
02:30 בוכנות-שוורים – ערוץ הספורט (55/555).
מיני-ס"א דווקא נראה לי משחק מעניין. בעיקר המאצ'-אפ בין קוואי לוויגינס.

המשגיח
06/12/2016 21:04:21

תודה יונתן. ערב לא מלהיב על הנייר שגורם לליגת האלופות להיראות בסדר

סומסום
סומסום
06/12/2016 21:17:23

טיפ לכותב מחזה, כמו גם למבקר של תחום –
אם אתה לא תאהב את הדמויות שלך, אז מי כן?

בכל מקרה, לטופס הקצר בעוד ערב שבוודאי יניב כמה רגעים מצוינים:

וושינגטון+
מיאמי-
דטרויט- במשחק של הערב
ממפיס+
מינסוטה- (כן!) במשחק השני של הערב
פיניקס-

רועי ויינברג
Admin
06/12/2016 22:54:55

אחלה פריוויו לערב די משעמם. כתבים שיכולים להפוך ערב כזה שגרתי למעניין הם כתבים מצויינים וללא ספק אתה כזה כפי שכבר ידענו.

הימורים:
וושינגטון-אורלנדו: אורלנדו- (או 2x)
מיאמי-ניקס: ניקס+ (או 2)
דטרויט-שיקגו: שיקגו- (או 2x)
ממפיס-פילדלפיה: ממפיס+ (1)
מינסוטה-סן אנטוניו: סן אנטוניו+ (2)
יוטה-פניקס: יוטה- (1x)

Smiley
Smiley
06/12/2016 23:01:45

קורטני לי הוא אולי ההחתמה הכי טובה של הניקס – שחקן סולידי ביותר ליד כל "הכוכבים"

יאיר
יאיר
06/12/2016 23:35:30

אחלה פריוויו אז יוז'ואל

שימו לב היום להפסד הראשון של הספרס בחוץ שגם יהווה את תחילת סימני הגאולה במינסוטה

Berch
Berch
06/12/2016 23:44:29

אהבתי את הפרוויו
תודה 🙂

פומה
פומה
07/12/2016 0:15:43

תמיד הכותרות שלך והמסקנות מראש לא קשורות לכלום .
מה הכונה שומר את שנות השינה קבוצות לא טובות וכולי….
כתבת כך גם על נייט רובינזון לפני שהגיע ושיחק משחק אחד אפילו .
הייתי נזהר במקומך עם הסקת המסקנות ובכלל מי שמך ? .
לא קראתי לעומק את הפריוויו רק ריפרפתי אז אין לי הערות לגביו טבל הכותרת שלך בכלל לא מזמינה לקרא .

Mbk
Mbk
07/12/2016 0:51:41
Reply to  פומה

פומה חליק
יונתן תיכוניסט שעובד קשה על הפריווים
אל תכנס לזוטות
מה רצית שתהיה הכותרת ? יום שלישי הענק ??

גל אל-איי
גל אל-איי
07/12/2016 1:52:05

פומה הוא מסוג המגיבים שמורידים באופן קבוע את הרמה העילית של רוב חברי האתר הזה. מהסוג שברגע שרואים את השם – מעבירים הלאה. אין לי מושג בן כמה הוא אבל אם הוא עדיין צעיר אולי יד לו עוד תוחלת להתבגר. אאוט

ברוך רובין
ברוך רובין
07/12/2016 2:49:43

משחק נחמד באורלנדו

ברוך רובין
ברוך רובין
07/12/2016 2:59:21

אורלנדו למרות חוסר האיזון קבוצה ששיפרה את ההגנה פלאים

עידן
עידן
07/12/2016 3:10:19

אני רואה דטרויט.מקווה שיעשו את ההתקדמות השנה.מבחינת פוטנציאל הם לא נופלים במזרח מאף קבוצה חוץ מקליבלנד.יש להם חמישייה מצויינת.את אינדיאנה הצלחתי לנחס כשהימרתי עליהם כקבוצה מספר 2 במזרח לפני תחילת העונה מקווה שלא יקרה לדטרויט שהייתה הבאה בתור אחרי אינדיאנה.

סומסום
סומסום
07/12/2016 3:16:20

התחלה נהדרת שלנו. עכשיו יש לנו פוינט מחליף עם הקילומטראז' הכי ארוך בליגה העונה, וזה יתרון, ביחד עם צוות 2 שרגיל לרוץ יחד, עם ג'ון לואר המצוין. 17 הפרש בשני, ואלמלא רונדו שהגיע מאוד טעון, היה עוד יותר.

במסך השני הצצתי במיאמי – כל הימור על הקבוצה הזו מוגזם עם מצבת פצועים אכזרית במיוחד (וויטרס, ווינסלו, ריצ'רדסון, באביט ועוד). העומק של ניו יורק בטח יבוא לידי ביטוי בהמשך.

עידן
עידן
07/12/2016 3:20:48
Reply to  סומסום

לואר מצויין ואתה צודק לגבי אייש סמית אבל לאן נעלם סטנלי גונסון?

עידן
עידן
07/12/2016 3:24:13
Reply to  עידן

הנה הוא על המגרש אבל הוא פחות טוב השנה

עידן
עידן
07/12/2016 3:27:20

שכשהאחים מוריס שיחקו ביחד בפיניקס אז מרקיף היה השחקן הבכיר.מאז שמרכוס עבר לדטרויט הוא יותר טוב ממרקיף

עידן
עידן
07/12/2016 3:39:07

חבל.שיקאגו בריצת 0-10

סומסום
סומסום
07/12/2016 3:44:09

סטנלי ג'ונסון הוא צל חיוור של עצמו. מי שהיה הבטחה עצומה ובלט במיוחד בפלייאוף, כאילו איבד הכל – זריזות, חדות, קליעה, בטחון עצמי. גם הערב, הוא נתקע שם בהגנה של שיקגו, 2 איבודים טיפשיים בזמן קצר יחסית שהפכו לריצה של שיקגו חזרה.

סומסום
סומסום
07/12/2016 4:18:52

פשוט לא מובן איך הפיסטונז נותנים לשיקגו לחזור.
הבולס במשחק נוסח טורונטו – באטלר ודי-ווייד מושכים עבירות עם הפאמפ פייק הזה, מחפשים מגע כל הזמן. והשופטים שורקים נגדנו בלי הכרה. משחק לא נעים לצפיה.

סומסום
סומסום
07/12/2016 4:22:08

וכצפוי (כאן לפחות), הניקס עולים ליתרון תוך ניצול התשישות של מיאמי, שמשחקת עם 6 שחקנים וחצי בדיוק. אפילו יודוניס האסלם נאלץ להיכנס, לדקה שלמה.

סומסום
סומסום
07/12/2016 4:30:17

קליעות מהקו:
פיסטונז 3 מ-5
בולס 19 מ-26

ויש עוד 9 דקות לסוף. משחק מעצבן של שיקגו.

עידן
עידן
07/12/2016 4:33:30

דטרויט עם ריצה של 0-12.מקווה שלא יאבדו את היתרון עד הסיום.

עידן
עידן
07/12/2016 4:34:16

גון וול עם 52 נק אבל וושינגטון הפסידו בבית לאורלנדו

סומסום
סומסום
07/12/2016 4:36:06

סימנים להתפוררות של קבוצה:
שחקן אחד, ג'ון וול, קולע 52 נקודות. והקבוצה מפסידה בבית, ולא במשחק צמוד, ל-124 נקודות של אורלנדו, מתוכן 73 נקודות לספסל.

עידן
עידן
07/12/2016 4:39:34

דטרויט עם הסקנד יוניט ברבע הרביעי מנצחים את שיקאגו

סומסום
סומסום
07/12/2016 4:42:35
Reply to  עידן

הפלוס הגדול של השנה. עונה קודמת היו 6 שחקנים בקושי. איש בשם סמית', לואר, ארון ביינס, היליארד – מחליפים עם נשמה של מחליף, לא אגואיסט שנותן הכל. סטנלי ג'ונסון צריך להשלים אותם ובינתיים לצערנו זה לא קורה, מקווה שהוא יתאושש מהערב, ומהאוהדים שכבר קוראים לו באסט.

עידן
עידן
07/12/2016 4:41:40

דארמונד ופופ נכנסו אבל רוב הרבע זה היה איש סמית לואר הילארד וביינס

עידן
עידן
07/12/2016 4:45:44

האק דה דארמונד התחיל

גיא
גיא
07/12/2016 4:48:43

מי היה מאמין.
21 משחקים לתוך העונה, הניקס במקום ה-5 במזרח.

עידן
עידן
07/12/2016 4:53:54
Reply to  גיא

לא נעים לי להגיד אבל אצלי בתחזית לפני פתיחת העונה הם היו במקום הרביעי בהנחה שלא יהיו פציעות.הבעיה ששמתי את אינדיאנה במקום השני ודטרויט במקום השלישי.טורונטו אם אני לא טועה דירגתי חמישית כי חשבתי שתהיה ירידה אחרי שהגיעו לתקרת הזכוכית שלהם ואחריהם בוסטון שאני לא מחזיק מאיכות השחקנים שם אבל המאמן מצויין.חמישייה בלי פציעות של רוז לי אנתוני פרוזינגיז ונואה שווה מקום רביעי במזרח

גיא
גיא
07/12/2016 4:59:26
Reply to  עידן

א. למה לא נעים?
ב. לכתוב "חמישייה בלי פציעות של רוז … ונואה" זו דוגמה קלסית לאוקסימורון.

עידן
עידן
07/12/2016 5:03:16
Reply to  גיא

חח בגלל זה הם היו הקבוצה היחידה שהדגשתי אם לא יהיו פציעות.

עידן
עידן
07/12/2016 4:49:17

game over

סומסום
סומסום
07/12/2016 4:55:30

שיקגו תתנחם בזה שהצליחה לעבור את ה-90 נקודות נגדנו בבית – מעט עשו את זה, אף אחת לא הגיעה ל-100. ביתנו מבצרנו, רבע רביעי חזק סגר את הדלת על שיקגו, שהאמת, גם היו מותשים מ-4 משחקים ב-5 ימים. קבוצה עקשנית הבולס.

עידן
עידן
07/12/2016 4:59:45
Reply to  סומסום

איך ערוץ הספורט לא משדר מחר קליפרס-גולדן?יש גם ניו יורקקליבלנד והם לא משדרים.הם משדרים יוסטון מול הלייקרס הפצועים.היום ההחלטה לשדר דטרויט-שיקאגו הייתה החלטה נכונה מבין משחקי הלילה

סומסום
סומסום
07/12/2016 5:04:06
Reply to  עידן

וגם פורטלנד במילווקי.
אין עליהם, ממש בוחרים בפינצטה את מה שלא היית מצפה.

גיא
גיא
07/12/2016 4:56:47

יוטה נגד הסאנס. מה שאתם לא עושים, אל תיכנסו למשחק הזה.
יוטה עושים לסאנס בית ספר להגנה, ושומרים את הסאנס על 35% מהשדה.

סומסום
סומסום
07/12/2016 4:58:19

רחמים על מיאמי. אין לה קבוצה להעמיד, פשוט ככה. ומחר היא בבק2בק באטלנטה. אוי. הנה ההתאוששות שההוקס מחכים לה, 20 פלוס יהיה שם.

סומסום
סומסום
07/12/2016 5:00:52

69-78 לספרז איפשהו ברביעי.

יש הרגשה שבכל משחק של הספרז שתעבור אליו, זה תמיד 69-78 לטובתם. כל הזמן. ככה זה גם ייגמר.

סומסום
סומסום
07/12/2016 5:12:32

לא תהיה הפתעה הערב? (וושינגטון מפסידה בבית זה מזמן לא הפתעה).
רק פילי. בינתיים חזרו ל-4 בלבד לממפיס, ועוד בלי אמביד.
זאת אומרת – ככה ממפיס מנצחים תמיד.
יאללה, הגיע הזמן ליישר את הסטטיסטיקה.

גיא
גיא
07/12/2016 5:12:58

רק מלהציץ בבוקס סקור –
עוד יום, עוד משחק שממפיס צריכה לקחת בציפורניים.

סומסום
סומסום
07/12/2016 5:22:46

ריצת 0-8 של הסיקסרס, ועוד בונוס תיכף של סאריץ', ליתרון ראשון במשחק, פחות מ-2 דקות לסוף.
מי רוצה לשים כסף נגד ממפיס?

גיא
גיא
07/12/2016 5:25:29
Reply to  סומסום

זה לא כזה פשוט,
מי המהמר שמסכים להמר בעד הסיקסרס???

סומסום
סומסום
07/12/2016 5:27:04

הגענו לתרגיל הסודי של מאמן פילי –
להוציא את רודריגז, להכניס את מקונל.
וזה עובד! מייד איבוד כדור!

סומסום
סומסום
07/12/2016 5:29:01

מצחיק.
קבוצה של אמביד, אוקאפור ונואל, אין לה מי לשים הערב מול גאסול וזיבו בצבע ברגעי ההכרעה.

סומסום
סומסום
07/12/2016 5:33:34

התוצאה היתה 89-91 לפילי.
ומאז:
החטיאו מהקו
איבדו 2 כדורים דרמטיים (מקונל – מנייה בטוחה)
חטפו סל ועוד 3 מהקו.

צפוי כמו השמש.

סומסום
סומסום
07/12/2016 5:35:08
Reply to  סומסום

+ החטיאו שלשה לשוויון + החטיאו שני טיפים פשוטים בריבאונד.
עד שזיבו לקח את הכדור.
די עם הקשקוש הזה, ילדים.

סומסום
סומסום
07/12/2016 5:38:19
Reply to  סומסום

זיבו דווקא מחמיץ את ה-2 מהעונשין, כדי לסדר לילדים עוד שלשה להארכה.
ניק סטאוסקאס!
האיש שהייתם רוצים במעמד הזה!!!

והוא מחמיץ.

גיא
גיא
07/12/2016 5:36:09

אני חושב שכעונש על כל הטעויות וההחטאות של 2 הקבוצות בדקה וחצי האחרונות,
צריך לשלוח אותן להארכה…

גיא
גיא
07/12/2016 5:41:05

כל הכבוד לממפיס.
חרא של כדורסל. אבל הם עושים בדיוק את מה שהם צריכים –
משיגים מספיק ניצחונות בשביל להישאר רלוונטים עד שיחזרו הפצועים.
2 שחקני חמישייה (קונלי, פרסונס), והשחקן השישי (קארטר) לא שיחקו הלילה.

סומסום
סומסום
07/12/2016 5:41:34

קשה להגיד על ערב שהקבוצה שלך מנצחת שהוא מאכזב, אבל באמת, מסוג הערבים הלא שכיחים השנה – שכל התוצאות שכיחות לאללה.

גיא, משהו מהסאנס? לחטוף 65 בחצי מיוטה, בלי פייבורס, בלי ג'ורג' היל? חשבתי שתתפסו אותם בבק2בק ובהרכב חסר.

גיא
גיא
07/12/2016 5:46:12

בקומדיות יש לפמים את השוטר שאומר –
"nothing to see here move along"
כאשר ברקע בניין בוער, ואנשים קופצים מהחלונות כשבגדיהם עולים באש.

זה יוטה – סאנס,
רק שהסאנס, הם דומים יותר לערמת הגחלים של הבוקר שאחרי לג בעומר.

nothing to see here move along

גיא
גיא
07/12/2016 5:50:04
Reply to  גיא
עגל
עגל
07/12/2016 7:39:29
Reply to  גיא

מצחיק כמה שזה עצוב

סומסום
סומסום
07/12/2016 6:10:40

גיא!
הורדתם מ-23 ל-7!
תחזור!

גיא
גיא
07/12/2016 6:12:08

13 – 1 לסאנס בפתיחת הרבע הרביעי. השתוללות של ברבוסה, כזו שמזכירה שיהיה הרגע בעונה או בפלייאוף, בו אוהדי גולדן סטייט יתגעגעו אליו.

סומסום
סומסום
07/12/2016 6:12:48

בנדר!

סומסום
סומסום
07/12/2016 6:17:09

2 הפרשששש

סומסום
סומסום
07/12/2016 6:20:07

אם השופטים לא היו שורקים על כל התעטשות ליד היוורד.
מהפך אדיר של הסאנס, ברבוסה משתולל, דאדלי מהפרימטר, ודרגן F בנדר בשלשה א-לה פוריזנגיס.
וזה קורה במשחק בו ליוטה יש 90-50-40 של כל הקבוצה. לך תבין כדורסל.
99-101.

גיא
גיא
07/12/2016 6:22:13
Reply to  סומסום

זו ההגנה של הסאנס. גם קבוצה פצועה שמשחקת בחלק השני של באק-טו-באק קולעת מולנו כאילו זה אימון קליעות.

סומסום
סומסום
07/12/2016 6:24:04

לא, אתם יותר גרועים מפילי בלחרב משחקים.

גיא
גיא
07/12/2016 6:24:07

ברבוסה ודאדלי. 2 השחקנים בקבוצה שאני באמת אוהב את משחקם. עדיין מתאימים להיות X פקטור בכל קבוצת צמרת.

סומסום
סומסום
07/12/2016 6:25:22

הגעתם לשויוון 103 אחרי למחוק 17 ברבע, ויש לכם שתי הזדמנויות ליתרון ראשון – ומה? מה נהיה מזה? ליי-אפ פשוט, ועוד ברנדון נייט מכדרר עצמו למוות. זה מה.

גיא
גיא
07/12/2016 6:25:37

איך הסאנס החמיצו את ההזדמנות לעשות טרייד על נייט לפני העונה. בינתיים המחיר שלו צונח ממשחק למשחק.

סומסום
סומסום
07/12/2016 6:28:12
Reply to  גיא

יואו, נייט ממש הרג לכם את הסוף! כואב לראות.
ממש מחרב משחק. למה הכניס אותו?

סומסום
סומסום
07/12/2016 6:28:48
Reply to  סומסום

איפה בוקר ובלדסו עכשיו?

גיא
גיא
07/12/2016 6:30:15
Reply to  סומסום

כרגע אנחנו במאזן ה-6 הכי גרוע. מק-דונט-נו מנסה להבטיח שתהיה לנו לפחות בחירה טופ 4 .
יש בקנטקי גארדים שבול מתאימים לסאנס…

עידן
עידן
07/12/2016 6:31:26
Reply to  גיא

חח עוד גארדים

סומסום
סומסום
07/12/2016 6:32:35

בנדר לפחות ייכנס בפוסטר של הערב –
הטבעה לאחור של גובר בעיניים עצומות שסוגרת את המשחק.

שי אבן צור
שי אבן צור
07/12/2016 14:54:44

קאבס מאבס דאבס
יצא לך חמוד
יופי של פריוויו